Sandra Lindholm

23/12-08

Allmänt Permalink2
Nu har min jul startat på riktigt. För jag hade en försmak på julafton
idag. Med Landgren och karlsson släkten, alltså mammas sida.
Så vi har ätit mat, gott. Kyckling och potatis, sen så följde julklapps-
utdelning. :) fina saker. Efterrätten satt som en smäck sen, mumsigt
värre. Glass och varma hallon! Sedan blev det paketspelet, och jag
som har sån jävla otur satt utan paket till en början. men turen vände
och jag fick några saker till slut. jätte nöjd! Har varit en supder duper
mysig eftermiddag och kväll, och jag hoppas på att det blir minst
lika mysigt imorn. Då vi far iväg till lindholms släkten!

Puss, god jul
/ Sandra
#1 - - torress:

det kan ju inte vara gott me glas och hallon?!

#2 - - torress:

glass och varma hallon är inte heller gott om det är maskar i hallonet!!

Till top