Sandra Lindholm

jag vill, men ja ,.

Allmänt Permalink0
det är inte det att jag inte vill,. jag vill, men jag har ingen ork för det. har inga krafter för att ens försöka, för det kommer inte gå då. du ger mig liksom en andra chans, för jag vet vad som kommer att hända. det kommer bli samma gamla visa, jag känner dig. jag vet allt om dig. du vet allt om mig, det går inte utan varandra. vi funkar inte då, men du verkar inte ha riktigt förstått det än. jag ahr massa saker som jag vill säga till dig, inte för att du ska ändra dig, utan för att du ska förstå. förstå hur jag känner mig, för jag tror inte du riktigt förstår hur det ligger till. jag tror inte ens du själv vet hur det står till med mig.
du vill nog inte veta egentligen, för det är förjävligt. och det kommer det vara om du inte är vid min sida.och det vet du om, och du verkar egentligen inte klara dig utan mig vid din sida heller, men när ska du förstå det på riktigt? men du måste få allt förklarat, du måste bara få det.
Till top