Sandra Lindholm

sprut jävlar

Allmänt Permalink1
Jag förstår inte vad det är som är så skräckinjagande med sprutor, det faller
mig inte in i smaken. Har varit rädd för det ända sedan jag har varit liten, men
jag vet inte varför. Hände det något när jag var jätte liten? En grej minns jag
iaf, tre sjuksköterskor plus pappa skulle försöka ge mig en spruta, gick det
bra eller, inte direkt. Jag stretade emot och sprang ut gråtandes utan att den
blivit av. Oj, Men nu går det bra faktiskt. Fast det faller mig fortfarande inte in
i smaken. Usch, åkte hem efter lunch. Mamma hade tagit ledigt åt mig för att
jag just skulle ta sprutan. Annars var det väl ganska soft dag. Kom hem och
sov i två timmar :P Nu går jag runt och städar mitt rum till high school musical
3 låtarna. Alltså är jag på bra humör, huvuvärk till tusen men det ska inte få
förstöra mitt humör!   Jag ska väl fortsätta att städa, höhö.

Tittade på massa gamla bilder idag också, och gud så jag har sett ut xD

#1 - - Söder:

Så söt så =)

Gick d bra då ?

<3

Till top