Sandra Lindholm

solen skiner = humör på topp

Allmänt Permalink0

Steg upp på morgonen, innan min dag var riktig vaken, whoho.
Vilken härlig dag.
Smög mig upp och klädde på mig sportkläder, för att få springa lite på ip.
åååh, vilken härlig dag.

lallallalalllalalllallallalalallalalalalalllalalallalalallal!, åh såg du mig såg du att det var jag?

Jag hade satt mig ner, när jag sprungit klart varven, wooohoo
vilken härlig dag
Fick syn på svalorna dem sa att det var vackert väder, wowowo
vilken härlig dag

lalallallllalallalalalallalalalallaaalallalalallalalallal, åh såg du mig såg du att det var jag?

Ni satt på sidan medan jag sprang därnere
och ni hade ingen annan än mig och titta påååå ååå
fast jag trodde att jag var ensam i det blå, så satt ni och såg på.
Jag vet att jag blev smått generad mmmmm
men jag tror även ni förstår att jag bara är otränad
såg du mig såg du att det var jag?

lalallalallallalalalallaallalalalalalallallalalalalaa, åh såg du mig såg du att det var jag?

Jag tror alla hörde mig när jag cyklade tillbaka, woohoo
vilken härlig dag
Så jag fick komma hem, andas ordentligt och ta mig en varm dusch, wohoao
vilken härlig dag

lalallallalallalalalalallalalalalallalalalalaalalal, åh såg du mig såg du att det var jag?
(slut på ted gärdestads låt : oh, vilken härlig dag)

Men jag är på bra humör, har varit ute och sprungit som ni kanske förstår,
hahaha. klockren text va? Sprang 15 varv på ip, jätte stolt över mig själv,
alltså sex kilometer. :) Kom hem och gick ut och la mig i solen, somnade
gott där och vaknade av att min mormor och morfar hälsade på. Alldeles
precis nyss tog jag farväl till min mor som ska på kryssning med fadern och
grannarna! :) mamma och pappa har bröllopsdag idag<3  Så imorn kommer
mormor och morfar in, men idag ska jag och jesper vara hemma själva, för
han kommer hit :) Underbart väder så jag hade inte direkt att sitta här länge,
ska plocka fram en klänning och gå ut och sätta mig och läsa lite! Ha en
jätte bra dag allihopa!
Puss

Till top