Sandra Lindholm

hela

Allmänt Permalink1
Trött, sliten och utmattad. Det kanske är samma sak förresten? men det är iaf precis vad jag är just nu. Efter en lång dag i södertälje och bara början på det, så har jag varit i skolan och tränat. Avgång 8.15 och jag kom hem 20.30, hur orkar jag egentligen? Vad gjorde jag, satt och snackade med några killar som jag inte har en aning om vilka de är?! haha, men jag fick mig ett par goda skratt och det var väl lite roligt. Kunde fullfölja träningen utan att avbryta av smärta, så det kändes skön. Men jag känner av att jag är lite feg, feg för närkamperna men det kommer :)

Imorgon blir det samma sak, men gissa vad. Då kommer jag hem en timma senare, suck! Önskade att det var lov, igen....

Puss och godnatt
#1 - - Mormor:

Hoppas att du inte är för trött i dag så du försover dig

Till top