Sandra Lindholm

helgen har varit minst sagt galen!

Allmänt Permalink4
Lördag morgonen var det avfärd till vagnhärad för att ej spela spela utan att titta tyvärr, har inte kommit igång än efter min lilla skada om vi ska kalla det så. Jag fick övningsköra till nykvarn men därifrån fick vi besök av Pernilla i bilen så det blev mamma som satt vid ratten, vilket kanske inte var så himla bra?! ;)
Vi åker runt järna trakterna och helt plötsligt börjar mamma skrika och tar upp fötterna från pedalerna. Det första jag och pernilla tänker på var är älgen? Var är älgen? Men ingen av oss såg någon älg så vi frågade vad som stod på och då skriker mamma ut att det var en råtta som sprang över vägen. Tänka sig alltså, att min mamma är så rädd för råtter. Hon satt alltså i bilen och skrek och nästa grät för mig och pernilla för att råttan som sprungit över vägen var så äcklig..... Ojojoj!Men hon visste inte om vi kört på den,   men det visade sig att när vi körde tillbaka att vi gjort det, HAHA!


När vi väl kommit fram så upptäckte jag att min Melbel inte heller skulle träna så jag hade väldigt fint sällskap utanför planen. Och vi blev tilldelade att skära upp frukt och sådant, och det var nog det roligaste på hela dagen, haha! Resultat kommer på bild neranför denna text, men gud så kul man kan ha. Sen satt vi också och kommenterade träningen tillsammans med johanniii :)
Somnade på kvällen runt nio i mamma och pappas säng, vaknade gick upp och somnade direkt i sängen och vaknade mitt i natten med kläder och smink på. HAHAA!



Idag söndag har jag varit i äckeltuna med Jennifer och Nathalie. Vi gick runt och shoppade och åt "fin"lunch, inte min. haha. Blev väl inte så mycket för min del, men jag blev nöjd med det jag köpte och det var inget mer jag behövde.

Klart slut, PUSS!

#1 - - Råttan:

Jag VAR 1 meter mellan ögonen innan din mamma körde på mig!!

#2 - - Råttan:

Jag VAR 1 meter mellan ögonen innan din mamma körde på mig!!

#3 - - Malin:

HAHA, vad söt din mamma är :)<3

#4 - - Pernilla:

haha sin mamma är så knäpp!:D<3

Till top