Sandra Lindholm

födelsedagggg

Allmänt Permalink2
Fredagen den 28 februari 1992 klockan 07.30 föddes det en
flicka som vägde 3000 gram och skulle få namnet Sandra.


maha, födelsedag idag, blev grattad imorse och fick några
fina prullar :) gjorde mig iordning och drog sedan till
karinslundshallen för att titta på syster som spelade match.
vinst, så grattis! Nu ska jag äta och sedan själv åka iväg och
spela match så jag hoppas det blir en vinst där också, för
då är jag nöjd över min födelsedag, :) ha en bra dag!


pussss
#1 - - Melker:

GRATTIS :)

#2 - - Johanna:

Grattis igen^^



Jorå de mår väl bra^^ Din då? Skit såg bilder på E och J på facebook... Jag vet ju att du inte är mycket yngre än mig men tänkte inte på att de också blivit stora ^^



Hoppas du haft en toppen födelsedag :D

KRam

Till top