Sandra Lindholm

:d

Allmänt Permalink0
snuttifiering hit, infotaiment dit och pseudonyheter skit! haha,  datum för inlämning
pekar på imorgon. känns helt okej för nu är jag på rätt spår och det kommer nog
funka i slutändan till slut. Nästa gång ska jag börja i god tid, så påminn mig om jag
säger att jag har en uppsats. Väntar för länge och får sitta såhär i sista minuten.
men det finns vissa i klassen som inte ens har börjat, shit liksom. hoppas det går
bra iaf :)

åkte hem från skolan, mådde inte alls bra av vissa skäl. ville bara gråta iaf, är så
himla trött också, galet. så har sovit en stund. men plugg som gäller nu. kanske
träning ikväll, om det blir bättre detvillsäga. hoppas på det iaf,

livet för mig är ganska lättsamt nu. ahr varit jätte glad på senaste tiden för ingenting.
jag är jätte lycklig faktiskt,. haha, tro´t eller ej, men det är bra! lite trött på hemma
sittandet bara, men så blir det när det är mycket plugg. usch och bläää. Massa
matcher i helgen iaf, :d
Fredag: gå i skolan, efter idrotten blir det att fara hem, så ingen religon alltså.
Måste hinna hem, ta det lugnt bara. Sedan är det match i wasa, sm, klockan
7 mot täby typ, kanske (A) hem och sova.
Lördag: åka till södertälje och spela sm klockan 12 i wasa. Sedan blir det
att spela eller titta på d1 matchen och samma sak med sm matchen efter.
hem och sova.
Söndag: blir väl antingen södertälje om vi går vidare, annars vet jag inte.
typ, haha. jag hittar väl på något! :)

pusspuss / sandraaaaa
Till top