Sandra Lindholm

dålig uppdatering

Allmänt Permalink0
skola/helgen: nu har jag emma bredvid mig i skolbänken igen, känns himla skönt. hon har juh varit magsjuk sominte låter sådär jättte kul. helgen var mysig förutom matchen. så den ska vi inte ens prata, ett mål och back i sista räcker. sov med Mel i deras lägenhet och vi mös. lika kul varje gång med henne. blev plugg i helgen också, blä!

Humör/Mående: ångest har jag iaf, en uppsats som inte är så himla rolig och alla verkar ha problem med den. hur ska jag kunna fixa det om snillet i klassen inte "klarar´t". helt galet, på fredag ska den in iaf, så har en dag till att finslipa den på. usch vad hemskt. mina dagar hemma har gått åt till pluggg och det känns itne alls bra. Annars är det helt okej,,  ont i röven bara. men humöret är på topp, finsn itne så många bekymmer längre.

haha,, måste berätta om igår. Jag och Mel var och åt på nancy´s igår innan träning. rekord att sitta kvar tills det var dags för bussen så vi inte misssade samlingen och rekord i att skratta. jag har inte skratta så mycket på jätte länge, inte gråtit heller, för det gjorde vi också kan jag juh berätta. helt galet var det, jag berättade om min upplevelse. tåg och älg säger jag bara,,. "det här är tåginformation om trafiken, vi står i väntan på ett mötande tåg som är försenat pga att det har kört på en älg".  Inte ett dugg kul liksom, men vi garva åt det och vi kunde inte sluta.sen efter på träningen kom vi på att det inte var kul alls. haha, så fula. äntligen fick jag prata av mig om allt. och jag kan juh säga att jag babblade på rätt bra om allting (A)

jennifer har gjort min eftermiddag idag iaf, räddade mig litegranna från ångesten för pluggandet. aldrig en lugn stund med henne i närhet,  trögast i stan jao! nu blir det att åka och gratta jennie som fyller 19 idag. grattis!
 
you are beautiful
puss er sandra
Till top