Sandra Lindholm

borta bra men hemma bäst!

Allmänt Permalink1
nu har jag kommit hem och landat från alla mina roliga utflykter, först var det göteborg,
sen var det öland och nästan direkt när jag kom hem från öland så drog jag till minnie
i hölö. Så jag har alltså varit där i några dagar nu :) men nu är jag alltså hemma! Men
min säng är varm och skön för jag har besök av min sötnos. :D

träningen igår gick inte som planerat, min ljumske vill itne vara med och leka och jag
har nu insett att det är allvarligt, eftersom det ändå gått mer än tre veckor. Så vi får se
på torsdag och blir det inte bättre får jag söka hjälp!!!

besök idag av en lindholmsfamilj, ska bli mysigt, så jag ska ner och göra några ärenden,
dels köpa en mobil så att jag får ett till simkort och därefter har två nummer. Men jag
hör av mig om det.

puss puss puss puss puss puss
#1 - - Malin:

men de känndes inte bra de heller;) Men men, var du på träningen idag? hur var den isåfall?? med walter?! ;)

Till top