Sandra Lindholm

f <3 b <3 s

Allmänt Permalink0
Skönt att träffa de människor som man kan vara sig själv med och som man kan
prata om med verkligen allt. Tider som förut var kalasbra, FANNIE, BELLA, SANDRA!
genom vått och torrt, no matter what. Skönt att verkligen kunna prata om allt, för
vi skäms inte inför varandra heller och vi lyssnar och förstår. har verkligen saknat
det som blev idag, en promenad med bara en massa snack och skratt! LOVE IT!

jag trodde jag var stark nog men jag har insett att jag inte alls är i närheten.
det är så mycket som behövs klaras ut, fixas och framförallt kämpa för. Gäller
hela mitt liv. Har så många frågor som behöver ett svar, både i vänskap, kärlek,
sport, skolan och min familj. Men jag låter det ligga på is och ser ifall allt fixar
sig, jag vet iaf, att det som varit det senaste månaderna, vill jag aldrig förlora.
Hjälp mig, låt mig förstå bara..  ja, jag vet inte.

godnatt
Till top