Sandra Lindholm

arg som en kotte, går det?

Allmänt Permalink0
Jag är kalas-arg.   TÅGEN SUGER KUK!,    ursäkta men jag är jävla förbannad. Att det
alltid händer när jag har någonting att passa. Då blir de självkalrt försenade. Idag fick
vi lov att stanna i läggesta i 25 minuter, så jag kom alltså hem tjugo över istället för att
vara hemma tjugo i. Det gör himla mycket. Speciellt när jag inte mådde bra innan.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Det är ingentign tänker ni säkert då, men det gör så mycket, och jag vet. Tro mig, jag
åker ganska mycket tåg!  BAJS BAJS BAJS BAJS!

För att göra mig på lite bättre humör så ska vi äta nu, så jag tänker inte sitta framför
datorn en minut till. Mamma åker till kroatien imorgon, så det blir alltså lite mys idag.
Mackor med räkor och gott tillbehör på.

förövrigt så har jag shoppat idag, massor på senaste tiden. Måste faktiskt visa sen :D
men grönan imorn med belllllaaaaaa, yeahuuuu!

Pussss
Till top