Sandra Lindholm

kärlekshistoria ;$

Allmänt Permalink8
För några år sen skulle jag aldrig ens titta åt ditt håll. Grejen var inne attt ha något eller någon stor. Men med åren har jag mognat och jag vågar stå för mina känslor. Jag är kär så varför ska jag dölja det? Tiden har gått fort, och allting överhuvudtaget, men kärlek vid första ögonkastet är väl så. Du har fått mig att öppna ögonen och se världen, så som jag aldrig trodde att jag skulle kunna uppleva och se den. Varje gång jag stöter på en motgång så känns det oftast som att du står bredvid mig och puschar på fast det ibland kan kännas att du är på andra sidan jorden. Om det skulle kunna gå, skulle jag vilja vara hos dig hela tiden, dag som natt, för hos dig känner jag mig trygg och älskad. Inget är så underbart som när du håller om mig och jag känner hur ditt hjärta slår. <3 Du är söt på alla sätt, utseendet (tycker att du är snyggast efter fredrik ljungberg) och din härliga personlighet. Ingen skit tar du och det är grymt, ärlig är du också. Älskar att vi kan kommunicera, men måste be om förlåtelse att jag kan vara lite svår ibland. :/ :P När jag ser dig i ögonen ser jag värme, när jag håller om dig känner jag värme, när jag är runt om dig känner jag värme. Du utstrålar värme och gör mig glad och varm av kärlek! Dagarna utan dig är svåra och långa men att ofta få höra ifrån dig är guldvärt för mig. Dina fina sms gör så att jag ibland svävar på moln tillskillnad mot när jag är ensam och inte har någon där eller hör något alls från dig. Ingen har någonsin varit så uppriktig och underbar som du är mot mig. Jag tror nästan du skulle kunna göra vad som helst för mig och jag skulle definivt göra det för dig. För det är så att jag är kär, kär i dig. och jag älskar dig, påriktigt! <3
#1 - - Anonym:

Jag älskar sandra och det vet du <3<3333

#2 - - Sandra:

oj, vem älskar mig? (A)

#3 - - Anonym:

hemlig beundrare :)

#4 - - Sandra:

synd att jag inte kan älska tillbaka då, :/ ;)

#5 - - Sandra:

Hänger det ihop med bdb? 13:31 och 13:32 skrivet, för då kanske jag kan lista ut det (A) hihi, busigt!

#6 - - Anonym:

de tror jag inte :P?

#7 - - sandra:

nehe, men berätta :(

#8 - - ANNA:

superfint sandra! pusss <3<3

Till top