Sandra Lindholm

olika delar vare här!

Allmänt Permalink0
Ouf, vilken dag alltså, har bjudit både på gott och ont. Det värsta var imorse,
när jag skulle kliva upp. Då låg jennifer kvar, och jag hatar att se henne bara
ligga kvar i min underbara säng ;/ hemskt varje gång hon sussar hos mig.
Hon får fan sluta med det, jag behöver inte lida mer med mina tidiga mornar,
Men jag pallrade mig till skolan extra tidigt för att ha bildlektion där jag inte
ens gjorde något, så jävla meningslöst. Men emma fick mig snabbt på bra
humör, eller ah. Efter lite härmande och skratt :) Sedan var det religion, vad
gjorde vi där? ingenting, lyssnade på anders och lästa ett papper, det tog
20 minuter, resten av lektionen satt jag och lyssnade jag på musik. För han
pratade ändå inte med mig :S LUNCH,! Sedan matteprov, riktigt dåligt gick
det. Verkar har gått det för dem flesta. Ett MVG prov var det och en kille tittade
på pappret och gick därifrån på en gång,  då kan ni tänka er hur svårt det
var :O usch. Iaf, geografi skulle vi svara på frågar, men vi kopierade så alla
satt bara där, höhö! Sen samhälle och det blev film så himla soft där va!

Emma och jag körde en spontan grej idag iaf, vi kom på att vi var sugna på
nancy´s, så vi drog ner direkt efter skolan och käkade, riktigt mumsigt!! :D
Sen hade vi planerat att köpa skor, Och vi fick våra par skor köpta, två var.
Och nu måste jag berätta för alla som inte vet att mina fötter har krympt,
tro´t eller ej, men så äre. Förut använde jag skor som var storlek 40, idag
är de på tok förstora, 37 och 38 är det som gäller. Och om ni inte tror mig,
fråga Carlpedal för det har hänt samma sak med honom ;) hahaha.

Vet ni, jag älskar musik, och jag är verkligen beroende av det. Min bästa
vän säger att jag är osocial. Hallå? jag pratar alltid? Men nu säger hon
att jag bara lyssnar på musik och att jag inte är social.. Jag tycker jag är
som vanligt, bara att jag sjunger lite mer (A) Men vad äre för kompis
egentligen? ;) höhöh, hon ska juh stötta mig, HAHAHAH :D pusspuss<3
Och dem låtarna som ligger på min stjärnhimmel och som jag diggar
med till underdagarna är så underbara!

- Soulja Boy - Kiss me through the phone
- Akon - Beautiful
- Flo Rida - Right round
- Michel mind remix - Do it all night

ÅÅÅÅÅÅÅH, jag har fått tillbaka min mobil, med spricka tyvärr
men det är skönt att ha den tillbaka! woho, den får faktiskt
fem av fem toast, KANON KUL!  Och ännu bättre är att jag är
ledig imorn, mums mums mums!

Puss och nattttttt

 
Till top