Sandra Lindholm

snuttisar

Allmänt Permalink2
Blöta innebandy spelare gillar jag inte. De ska juh vara inne och leka med
en klubba och boll. Men så var det inte idag nej. Spöregn typ, och telgelagen
var självklart ute. Iof så är det sommarfys nu, men inte i spöregn va, man
blir juh sjukling efter det och det har vi inte råd med.(iaf inte jag)


skön bild när vi gick vidare i sm, semi. blev ett silver, askalas, näst bäst i sverige!



Två timmar tåg idag som sagt, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Imorse
när jag åkte satte sig en man bredvid mig och jag trodde jag skulle tuppa
av. Han luktade illa blandat med rök, och rök gillar jag inte. Hostar som en
hårboll oftast. Så jag fick panik där i mitt lilla hörn.



Imorgon består av en ledig dag för mig, har en lektion och det är inte värt att åka
till skolan så jag stannar hemma. Och då ska jag inte ligga på latsidan,
inte till en början iaf. Hade tänkt att städa lite här hemma, sen ska jag leta
mig en present till mamma eftersom att det är morsdag på söndag(GLÖM EJ),
så ska sticka ner på stan och glida runt lite där! Hoppas på att det blir sol,
men det ska väl vara jätte fint väder hela helgen så jag hoppas det gäller
fredagen också för då tänkte jag försöka bli lite brun också, vi får se hur jag
lyckas med det. Hörs om det imorgon hörrni ;)

Puss och godnatt
#1 - - SKÖNHETSTIPS & HEMMAKURER:

GILLAR DU HEMLIGA SKÖNHETSKNEP, HEMMAKURER & PRODUKTTIPS?



DET HÄR ÄR INGEN VÄRDELÖS REKLAM, DET HÄR ÄR ETT SÄTT FÖR MIG ATT VISA ATT DET FINNS EN HEL HEMSIDA OM JUST DET NI DAGLIGEN EFTERFRÅGAR. FYLLIGARE HÅR, BÄTTRE HY, LÄNGRE NAGLAR, STÖRRE LÄPPAR ETC.



SENASTE INLÄGGEN ÄR HUR:

- MAN FÅR MINDRE FETT HÅR & MER LYSTER

- MAT SOM FÖRBRÄNNER FETT

- TIPS PÅ BRUN UTAN SOL-KRÄMER

- TABLETTER FÖR LÄNGRE SOLBRÄNNA


#2 - - sabrina:

svar; va fyyy vad oretvist !! jag slutar 16 juni :O

Till top