Sandra Lindholm

IQ massa hundra på mig!

Allmänt Permalink1
Idag kom vi till lektionen som inte börjat än, och då höll några klasskamrater på att hänga gubbe. Så ser jag att en kille skriver en massa streck, så jag säger innan han har streckat klart; nationalecyklopedin(kan ej stavning).  HAHAHAHAHA, då sa han fan och sudda. JAg hade alltså rätt utan att gissa en endaste bokstav, skickligt gjort av mig. Så då var det min tur att hänga, och vet ni vad? JAG HÄNGDE DEM! Med ordet hängd, hahaha! Klockrent, Livis körde den på mig en gång och jag blev hängd, men det var en chansning som visade sig vara riktigt bra. Sen klarade jag ordet en gång till! Jag är smaaaaaart! Ingen annan häängde någon. tjulllullu!

När jag kommit hem försökte jag mig på lite matte, men jag var helt ute och cyklade så jag lämnade boken och tog mig en tupplur, och den var välbehövlig. MEd tungan bränd, fortfarande trött så ska jag klara mig genom kvällen.

tjing :*
#1 - - Malin:

haha, men det är ju coolt.. ;)

Till top