Sandra Lindholm

sovmorgon med god sömn, mumma!

Allmänt Permalink0
Tror inte jag har sovit såhär gott på jätte länge. MUMS! Drömde roligt gjorde jag också. Haha, jag hade en chihuaua(kan ej stava). Så bodde jag ute på landet, och nu var massa vänner och hälsa på. Kommer ej ihåg vilka nu faktiskt. Men vi fastnade bland en massa kor, som stängde in oss. Sen helt plötsligt var jag på en båt, jag och jesper med en massa människor. Människor drunknade och allt annat, men jag och jesper klarade oss vad som än hände, hihi :) så det slutade lyckligt! haha, sen hände nog inget mer för då vaknade jag x)

Nu är det dags att fara till skolan. Börjar idag halv ett, men jag och min tjejgrupp måste göra ett arbete för att bli klara så det blir till att åka en timme tidigare, duktigt huh? :)

nu sticker jag, puss!


mormor: jag har ont i huvudet mycket på senaste tiden.
Till top