Sandra Lindholm

30 april 2010

Min vardag Permalink0

Minst sagt händelserik dag
För det första, satte jag mig nästan två gånger i bajs i skogen. Första gången en
halv meter ifrån och andra gången typ 15 cm ifrån mig, BLÄÄÄ!
För det andra, hittade jag ingen bra plats i skogen, så nu känns det som att jag
går och har något uppstoppat i rumpan, inte okej (N)
För det tredje så tror jag att jag har fått varenda kroppsdel som går att knäcka
knäckt idag.

Naprapat besök idag igen för att följa upp mina fötter. Förklarade hur det var att
jag hade fått mer problem sen sist och han kände och klämde. Det slutade med
att jag fick fotmassage. Till en början väldigt skönt som njutning, men sen när
han kom fram till att jag var väldigt stel under fötterna och träffade punkter som
gjorde fördömt jävla ont. MAMMA MIA! Så nu har jag lite smärta i fossingarna, men
ja, inte mer än vanligt. Är vid van vid detta tillfälle. Troligtvis blir det ett besök till.
Men det var inte bara fötterna som kollades. Jag fick nämligen knäcka varenda
kroppsdel näst intill. Haha, sist jag var där konstaterades det att jag hade en låsning
i höft partiet, så det knäcktes och fortfarande var jag stel och så. Ryggen knäckte
han, nacken, mitt knä knäcktes även när han skulle dra ut det och sist men inte
minst ena foten. Så jag är väldigt glad att jag fortfarande har mina kroppsdelar kvar! ;D

Haha, men nu ska jag göra iordning mig för att jobba..  Japp, inte världens
bästa valborg kanske, men jag tar igen imorgon jag lovar ;) he-he. Men
jag vill önska er alla en riktigt trevlig valborg!


puss, sunnie

Till top