Sandra Lindholm

Håll mig vaken, och underhålld

Min vardag Permalink1

Ensam i skogen vandrar jag omkring
Träning var riktigt kul och jag tycker det gick bra för min del, skönt för
en gångsskull. Det som är mindre skönt är att träningarna med laget har
slutat, så det är dags att köra själv. Svårt och jobbigt, men jag ska fixa
det. :)

Japp, imorgon går igelstaloppet av stapeln, men tyvärr ska jag inte stå vid
startlinjen och heller inte ta mig till mållinjen. Jag ska nämligen sitta i skogen helt
själv i tre timmar, 8.20-11.15, så varsegod att underhålla mig ;O

Ligger i sängen med datorn i famnen, var länge sedan jag använde min egen
dator, men internetkontakten har inte funkat så det har inte varit något alternativ.
Men nu är den fit for fight igen, och kommer att gå varm ;D Sov sött alla.

puss, sunnie

#1 - - Lukaselizabeth:

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

Till top