Sandra Lindholm

felsms. HAHAHA!

Allmänt Permalink2
Till: Fotbollstränare
Sms: Ska man föra in pungen under samlag?
Svar: Bra fråga... Ses imorgon klockan 6 / Tom
Förklaring: Skulle skicka på skoj till min kompis, men kom till min tränare istället. (Båda heter Tom)


Till: Mamma
Sms: En snabb fråga. Sover du helt naken eller hur sover du?
Svar: Med stor t-shirt. Är det någon undersökning till skolan? Du får inte säga att det är mig du frågat?

Förklaring: Det var miin polare som skulle fått det här smset och inte morsan. Det var lite pinsamt men ännu mer pinsamt att hon svarade.
Till: Mamma
Sms: Är det bättre med en dildo som vibrerar eller en som inte gör det? Frågar dig som vet, Kåtfia :)
Svar: Frågar du mig det? Vart får du tag i sånna då?

Förklaring: Jag skickade till mamma istället för till min vän som har massvis med dildos. Hon är proffs på lösisar. /Lova
Till: Farsan
Sms: Känns som jag behöver en kuk just nu, ställer du upp?
Svar: Vad fan håller du på med?

Förklaring: Skulle skicka till kk men farsan fick det. Han blev asförbannad! Fattar det :)
Till: Mormor
Sms: Det fins väl inget fint med en kuk. Den bara hänger och dinglar där. Vad tycker du?
Svar: Pratar du om Arne

Förklaring: Arne är mormors man som hon träffat efter ett morfar dött. Nej det var inte ahn jag pratade om . Jag skickade fel. Smset skulle till min vännina.
Till: Pappa
Sms: Jag tror jag behöver en doktor ikväll igen. Kan du komma så jag får ta tempen i munnen igen? :P
Svar: Om du känner dig minsta sjuk så ska du inte spela matchen i kväll.

Förklaring: Jag var såklart inte sjuk utan jag syftade på att få suga av min kille. Pappa var på jobbet och bestämde att jag inte fick spela den kvällen. Pappa var på jobbet och att det inte spelade någon roll  att jag skickat fel. Jag kunde ju inte förklara vad smset betydde.
#1 - - Malin:

HAHA mormor, shiit vad pinsamt ^^

Så himlans fel det kan bli ibland..

#2 - - Malin:

haha, måste in där någon dag och läsa ^^

Till top