Sandra Lindholm

TIDSINSTÄLLT!

Min vardag Permalink7

GOTT NYTT ÅR!
Jag har nästintill samma nyårslöfte som förra året.. fast utökat iår.
Nämligen godislöfte, men jag ska även inte äta chips, dricka läsk, godsaker
överhuvudtaget. Jag tävlar mot min syster så jag håller det så länge jag
orkar.

Ett andra nyårslöfte som jag ska ha och göra det bästa utifrån vad jag får
för besked om mitt knä, men det är att inte ge upp. Om det måste börjas
om, så ska jag inte ge upp hoppet. Är jag tillbaka 2013, bara jag kommer
tillbaka och inte bryter ihop och lägger av.

Hejdå 2010

#1 - - || BellaTheAsianOne ||:

Godmorgon !

Första dagen på 2011 ! sovit gott ? :d <3

#2 - - malin:

jag förstår precis vad du menar! Men isf ska du ju va brunett nu på vintern :D tkr iaf jag (a).



haha jaa jag med, men solen mjauuu!

#3 - - josefine:

Hade du en bra nyårsafton? :)

#4 - - Marcus Å:

Kom igen nu Sandra. Vet att du är stark! :)

#5 - - MADDES:

Hehe jasså :) Vilket datum i februari fyller du?

#6 - - Sarah:

sv: tack åh nice :)Visa bild??



jajute. vad tråkigt. du får ta upp stretchen sen då :) O det är bra me mig!! hoppas du haft en bra kväll igår!



Gott nytt år!!

#7 - - || BellaTheAsianOne ||:

sv:

hihi aa det gör de xD

ehehe vad bra ! :d jo ja sov bra ! <3

Till top