Sandra Lindholm

It´s close...

Innebandy Permalink3
Bänkad framför tv:n i högt läge.
Jag har kommit en bit på min svenska uppgift, samma sak
när det gäller ekonomin. Ska vara klar imorgon dock men jag
hittar inte alla svar så ja. Psykologin fick jag lägga undan för
boken ligger i skolan. Så jag känner mig nöjd över dagen.



japp, vad jag längtar, och som jag vill spela, och som jag vill bara vara
frisk/kry och skadefri. Vill spela med dessa damer då jag tycker att vi
gör det väldigt bra! Men åå, imorgon är det en vecka kvar till pipan ljuder
för våran första match. Laget är helt klart nu, eller beroende på skadelottorna.
Men jag hoppas alla håller tummarna för både mig och laget! höhö ;)

Ligger i soffan och tittar på Barcelona-Arsenal. Arsenal har alltid varit mitt
favvis lag, men det var Ljungberg som gjorde det. Fast jag är inte så insatt
längre haha. Underhållande. Ska ner och värma vetekudden som under varje
kväll ska få värma och mjuka upp mitt knä inför sm. Låter bra, japp! vi hörs.
puss, sunnie
#1 - - Malin:

Annandagpåsk- måndagen är jag ledig.

tisdag efter kl 2 är jag oxå ledig :)



är du ledig? :)

#2 - - Malin:

ja juste de har du ju :D haha. tänkte inte så långt.. hehe,

jaa men de skulle vara jätte trevligt:D

#3 - - Patrikmolly:

Great work,webmaster,nice design!

Till top