Sandra Lindholm

fyspass, no thanks

Min vardag Permalink0

besviken
Jävla tv4. Har haft problem att sova till och från om kvällarna ett bra
tag nu. Men förut tittade jag alltid på vissa program som amerkinska
idol. Men nej, nu har de ändrat sändingstiden så det går en timme
senare. Det suger ju, eftersom då ligger jag vara där i väntan på att
jag ska somna Och då somnar jag definitvt inte, så det är värsta
dilemmat. Men hjärngympan får och gör mig väldigt pömsig nu förtiden
så det råder jag er till om ni inte kan somna, läs eller klura ut sudoku.
Väldigt bra grej det där.

Imorgon är det första fyspasset med laget ju, jag bara känner att jag
inte kommer kunna gå på onsdag, men vad gör väl det när man är
ledig? Då har jag anledning till att ligga kvar i sängen och ställa om
klockan hur jävla många gånger jag vill, så det så! MEn otroligt skönt
ska det bli att få träna tillsammans med någon och inte nöta backar/
spåret helt själv, för det är det tråkigaste som finns och kan göras.
Så en liten energikick får jag iaf. Kan nog bli riktigt bra det här :D
natt, sunnie

Till top