Sandra Lindholm

GODMORGON!

Vägen tillbaka från skada Permalink3


Godmorgon allihopa. Sovit gott?
idag skulle jag egentligen befunnit mig i wasa sporthall för att kolla killarnas skol-sm och även
sitta i seket. Men jag har ju andra planer för mig, nämligen farbror doktorn i äckeltuna. Så
där sprack de planerna. Men det känns bra att få komma tillbaka till doktorn och kolla upp
knät, hur hålen läker och även vad den nya knölen är för något. HAHA, hoppas inget allvarligt
för jag har för mycket överskottsenergi och rastlöshet för att sitta still nu. Dags för att få
träna igen, för detta gör mig galen. Jag vill stå på innebandyplan, men det kan jag inte göra
om jag bara sitter hemma och inte får göra något. Så nej, dags för en ändring (Y) Och med
det hoppas jag att jag får träna ikväll som är afrikans dans och sen mitt eget program :)

puss,
sandra

#1 - - ampelos:

hejhej :)

#2 - - Malin:

nej jag har inte sovit gott.. haha



Klart vi är bääst <3<3

#3 - - ampelos:

tack! :) allt bra?

Till top