Sandra Lindholm

godmorgon, godnatt? Vad fan är klockanÅ???+??SA?Ds

Min vardag Permalink1
jag somnade runt 22:50, och nu har jag varit vaken i 50 minuter. Var det meningen att jag skulle sova så lite eller? jag är inte ens trött nu, vad händer? Inte fan vill jag vara uppe natten, sov ju som en åsna förra natten. Han där uppe måste ha någe emot mig just nu. Men det är min födelsedag, något positivt måste väl få hända? låt mig sova snälla nån! Vad för ont har jag gjort denna värld? Haha, jag orkar inte ens skratta åt hur patetisk jag låter. men inte fan vill jag ligga här mitt i natten klockan tio i ett och inte kunna sova, på min egen födelsedag.

Annarsdå. Känns som att benet kommer gå i två bitar nu när jag gått på toa under mina 53 minuter vid vaket tillstånd, törstig var jag. Sen var jag tvungen att släcka lampan. Sen hämtade jag datorn också, eftersom det känns som att jag kommer somna nästa år. Så jag stanna på eclipse och ska nu spela mahjon titans. La mobilen åt sidan, efter att ha blivit störd av fb-meddelanden när jag spelade suduko. kolla, jag vet inte ens hur man stavar till det ordet, så förbannad är jag ;) men fb-meddelanden är kul, dock burrar det i hela rummet, men jag kan ta det idag, inatt, känns inte lika ensamt.

undra om jag ska ringa jennifer, det låter ippifrån som att hon är vaken, det dunkar lite och låter som hon har fart under fötterna. Eller så gör jag inte det och fortsätter med mitt. Somnar väl snart förhoppningsvis :O
puss, sandra
#1 - - malin:

haha ja de va nog han men sjuukt likt :D haha ja lika goda allihop ;) GRATTIS!

Till top