Sandra Lindholm

Blivit med barn!

Min vardag Permalink0
Hej allihopa! Jag har för några ynka få minuter kommit hem från jobbet. Egentligen slutade jag 20:00. Men jag har haft lika kul idag med Sonja och hennes söta hund så jag blev erbjuden och tveckade inte en sekund att gå ut med hunden. Så jag har fått en promenad där vi sprang i backar och därför tänker jag inte åka och träna. Jag ska göra tjejgrejer iställer och ta hand om mig själv :) Inatt ska jag hämta evelina och hennes kompis på krogen... Haha, jaja hon är 16 men det är "kalas" för tre tjejer! :D

Förresten, nu har jag gått och blivit med barn. Eller ja jag har gått och blivit med spotify premium. jag är faktiskt nöjd över det. För jag har saknat det! :D så nu ska jag göra feta listorna så ska ni få se dem sen!
puss, sandra
Till top