Sandra Lindholm

Dag 1 - tio fakta om mig själv

Allmänt Permalink2
♣ Sandra Maria Lindholm, Sebastian om jag varit en kille.
♣ Född dagen innan skottdagen, 920228.
♣ Har mestadelen av mitt liv varit rädd för sprutor och nålar.
♣ Jag måste rycka i handtagen eller skåplåset efter jag låst, alltid!
♣ Tar alltid på mig höger strumpa före vänster, och samma sak med skorna.
annars måste jag ta av mig allt igen.
♣ Jag verkligen älskar att spela innebandy.
♣ Sover alltid med lampa tänd eller tv på om jag sover själv.
♣ Otur i både spel och kärlek, jag har otur i allt förresten. och det får jag höra!
♣ Jag har världens bästa systrar och föräldrar.
♣ Älskar att busa, skratta, kramas och vara galen!

#1 - - Marcus Å:

Roligt med lite mer fakta om dig. Händer idag då?

#2 - - Malin:

Jaaa med farmor, familjen och johnny mohaha :D själv då?

Till top