Sandra Lindholm

Inatt jag drömde något som, jag aldrig drömt förut!

Drömmar Permalink2
Har precis klivit ur duschen, så jag känner mig som ny igen. det behövdes verkligen för mitt hår, det var en katastrof. Tovigt, fettigt och bara allmänt bläää. Fast jag hatar mitt hår i vanliga fall ändå. har kommit på att det är kort och kan därför inte gör något med det. Ser så tomt ut... Sitter och äter frukost bestående av två mörka fröbröd med keso på och en flaska vatten, mumsiii. Men det var inte det jag ville berätta!

Jag drömde nämligen en dröm om vasaloppet. De två första personerna gjorde allt för att förstöra för varandra genom att göra krokben med stavarna putta varandra och åka in i varandra. När de kom i mål var det vi yngres tur att åka. Jag som redan hade åkt såg hur min syster sprang sakta så jag började springa efter henne. (JAAA, det var ingen snö längre och vi skulle springa?) Helt plötsligt har jag min lilla kusin bredvid mig och Pernillas systersöner 2 av dem. Så jag fick bära och dra i dem. För på marken var det ormar som låg med kanske 5 meters avstånd! ;o sen kom det en orm som såg ut som ett träd. Eller det var massor med ormar som var utgrenade på marken som ett träd och där vaknade jag tack och lov. Fy för ormar och fy vad trött jag blev ;) hahaha.

nu ska jag spela rollercoaster.
puss, sandra
#1 - - emelie:

jag lyssnar på musik :)

händer idag?

#2 - - Marcus Å:

Spelar du mycket rollercoaster? ;)

Till top