Sandra Lindholm

människa?

Min vardag Permalink1
Det tar att ha klockan ställd på 04:17, 04:26 och 04:35. Varför 3 olika alarm tänker ni(?!) och det tänker jag berätta. Vid den tidpunkten på dan är man inte människa. Jag vet inte vad jag ska kalla mig själv och andra, men vandrande zombisar förklarar en smula om hur det känns och ser ut. Det spelar ingen roll om du går och lägger dig klockan 20:00 dagen innan för då är du för trött för att du sovit för länge och lägger du dig 23:00 då är du trött för att du sovit för lite. Det gäller och hitta en balans. Jag hittar den ibland(läs; väldigt sällan!) och jag är ju dödstrött varannan vecka med dagskift. Kvällskiften är desto lättare vill jag lova.

Eftersom att jag jobbar dag denna vecka, så sitter jag nu i pyjamas och har redan borstat tänderna och klockan har inte ens slagit 20:00. Egentligen skulle jag kunna lägga mig och sova nu, men som jag skrev ovanför så blir man för trött. Därför får top model 13 underhålla mig till klockan 21 då jag ska släcka för inatt. godnatt ;*



jag tvingar ingen till att läsa det jag skriver. den som inte bryr sig eller bara vill hata behöver inte ens läsa. det är min blogg och jag skriver vad jag vill och hur mycket jag vill. bara så att du/ni vet.
#1 - - Malin:

<3<3

Till top