Sandra Lindholm

bebissandra

Min vardag Permalink0
Alla har såna olika personligheter, på jobbet och jag älskar det. Alla kompenserar varandra så himla bra. JAg trivs som fisken i vattnet och igår fick jag höra att de inte tänker släppa mig till någon annan linje och det känns kanon. Har kommit in i gänget nu, påriktigt. Känns bra att jag både har linjekompisar och alla lokalvårdare hälsar glatt på mig och pratar mer än gärna med mig. Tur att jag är en typ ganska social människa, hehe ;)

"Jag märkte första stunden när du kom in på linjen att du var en bra och glad person. Och det har du verkar levt upp till." - Det värmde i hjärtat att höra efter att jag haft en konsert för M och P. Inte världens bästa sångröst, men jag bjuder alltid på mig själv. När man har tråkigt och inte har något att göra, då gör man det bästa av situationen. Jag är jag, och ingen kan ändra på det.

Spralliga, glada sandra, hoppas det är så ni känner när ni träffat mig. Bloggen är en annan bild av mig, det är här jag skriver tankar och känslor som jag inte visar på samma sätt i verkligheten, för det tycker jag är jobbat inför de flesta. Sen att jag är en annan person hemma, så är väl alla. Har mina kurvor där! Men nu känner jag verkligen att jag är uppe på topp...

Ser ut som en bebis, utan smink, orkar inte bry mig om kläder, orkar inte bry mig om vad jag får för mat. JAg bara köööör!

puss, bebissandra

Sa jag förresten att jag klippt av mig massa hår? OM inte så vet ni det nu isånafall. Hehe.
Till top