Sandra Lindholm

du är vild och galen och för ung.

Min vardag Permalink0
Igår hade vi överraskningsmiddag för Lisa hemma hos henne. Några tjejer tog med henne till gustasvik och badade och sen när det var dags för hemfärd begav sig jag och emelie till lägenheten för att städa, fixa och laga mat. Det blev en lyckad dag för lisa tror jag för hon blev garanterat överraskad. Alla visste om utom henne. Smuggling av nycklar, mat, tissel och tassel. Så himla kul.

Idag mår jag otroligt bra och kom precis hem efter ha varit på stan för att luncha med jenkan och frida och för att fixa det sista ikväll då jag har bjudit över några på middag och sen utgång. Så idag mina vänner. det jag skriver och säger står jag inte för, det står min vän alkoholen för. Idag ska kvällen bli galen. Sarah, frida, sannis och jag.

sitter och taggar musik, städar och sådant nu. Ska snart bestämma kläder och shit.

puss, sandra
Till top