Sandra Lindholm

jultomten är far till alla barnen

Min vardag Permalink0

åh, har pyntat min fina lägenhet. Så nu är den julig och fin. En plastisgran med glitter och guldiga vackra kulor samt en guldig stjärna. Sen satte jag även på timer på två <3-stakar i vardagsrummet. (jaaaaaa, jag älskar hjärtan. jag erkänner) Så nu lyser det upp lite i vintermörkret och det ser även trevligare ut utifrån. I köket fick en vanlig ljusstake ta plats som jag även den lyckades sätta på timer. kors i taket alltså. Jag lyckas med det mesta just nu, vuxenpoäng :)
 Det som återstår att göra i lägenheten är att ta ner papperskartongerna till allt julpynt ner i förrådet och bädda om sängen då jag har nya täcken(tack!). Vill ha lite tjockare och gosigare täcken än mina utslitna platta och dun är ju då perfekt tänker ni. men neeeej, inte för mig för jag är ju allergisk. Får utslag och kliar om jag har det. Ja, jag lyckas med det mesta sa jag ju ;)               

nu blir det en lugn kväll som vanligt med mami <3<3                                         puss, sandra

Till top