Sandra Lindholm

snuskdag

Min vardag Permalink1
Det har varit den flummigaste dagen på väldigt länge. Har varit så otroligt trött och Andreas som jag umgåtts med hela dagen på jobbet har inte varit piggare han. Det har gjort att vi har haft så jävla kul i alla gäspningar. Tema; snusk. HAHAHA. Jag hatar ju sånt där egentligen att prata högt om, men fyfan vad kul vi hade. Dessutom blev det ju roligare när Siliva såg vad vi höll på med och skämdes ihjäl. Haha, fyfan. pth & ptv. bullar. bollar. Jah, herre mama vad kul jag har haft idag och nu är jag rätt så pigg ändå. Men ska hoppa tidigt i säng för det är jag som kör imorgon.
 
Nu ska jag ner på stan och göra några ärenden och sen hem och laga köttfärssås och spagetti, mumsiiii, Sen ska jag bara hänga tills det är en ny dag. Imorgon tar jag tag i träningen igen efter en veckas överansträning i benet. Det är dags nu, trycka på lite igen. Sen är det ju andra grejer som händer imorgon.
 
lite egopics right now.
 
 
puss, sandrisen
 
#1 - - Silvia:

Du är riktig galning haha!!!

Till top