Sandra Lindholm

Respons för slitet

Min vardag Permalink1

Två dagar i rad har folk sagt till mig att jag ser mindre ut, frågat om jag gått ner i vikt! Det är ju hur underbart som helst att höra då jag gått ner 10 kg. Japp, ni läste rätt. Jag kämpar i det tysta för mig själv och det är långt kvar, men jag kommer klara det :) det ger extra push när en kille säger det för hur ofta ser dem det, tycker man, dessutom när jag har kläder på mig?! Jag ser inte själv i spegeln, men jag känner mig lättare. Orkar mer, vill mer, andas mer. Ni fattar grejen. Kläderna sitter inte lika tajt längre heller för den delen, så lite känner jag på det sättet. Wie, visst är jag duktig? Men lång väg att vandra. Tacksam för tips och allt <3 puss

#1 - - Anna:

Heja heja!!! Känns de bra? Lycka till med resten :)

Till top