Sandra Lindholm

älskade fredag

Min vardag Permalink0
Jag bara berättar om hur ont jag har och hur trött jag är och blablabla. men det är faktiskt morgonvecka, jag har börjat träna med laget och det är omställning i mitt liv, med trött huvud och trött kropp. Men jag älskar det faktiskt, okej, kanske inte det trötta. För idag är jag tröttare än någonsin ;) (radbyte!) hihi, men jag har fina planer när jag kommer hem. Då kommer kung mollan förbi och vi ska fixa hennes hår. Sen är det chillerill. kanske blir en prommis för att få bort alla slaggprodukter i kroppen. Men sen är det middag med mina fina 8 brudar på riva. Så håll alla tummar för att det är fint väder ikväll, annars är det ju inge kul att sitta ute. Missar let´s dance finalen :(((((( jag är trogen tittare, men det går ju repriser hehe. Men det blir lungt för min del eftersom att jag har en heldag med laget imorgon och den startar med multibanan 08;45 i södertälje. yeah! Ännu mer träningsvärk än vad jag har fått idag. mums! (radbyte!) Ha en bra dag!!! :D
Till top