Sandra Lindholm

Är det ett skämt eller?

Min vardag Permalink0
Hostan är i princip borta, high five på den! Känner mig hur pigg och kry som helst men åkte till läkaren igår av en annan orsak och jag har nu fått en ny infektion i kroppen. Haha, tar det här eländet aldrig slut? Träningsförbud, igen, och jag får heller inte jobba. Så ja. Nu går jag på både hostmedicin och pencillien. Ligger hemma fast jag egentligen känner mig kry för att göra allt, värdelöst! Men men, har bestämt mig för att vänta ut detta. Inte ge upp och sen ta nya tag. Allt går emot mig just nu men det ska absolut inte få mig att sluta. Bryta ihop och komma igen. 

Så antagligen blir det ingen innebandyträning eller match alla för min del denna vecka. För att bli helt frisk. Ska boosta mitt immunförsvar. Kom igen nu :)

Puss, sandrisen

Till top