Sandra Lindholm

pain in the ass

Min vardag Permalink0
ibland har jag riktigt dåliga knädagar. har itne haft det på väldigt länge, och jag är ju frisk men knät blir lite överansträngt ibland. Men i onsdags så fick jag en väldigt onödig knätackling på knät så att det blev obalans. Och satan, idaaaaaaaag gör det så jävla fucking ont. Kände inget alls på träningen igår... Vill bara lägga mig ner och gråta och skrika. Vilket jag inte gör, pinar igenom mig denna dag så har det nog gått över imorgon. men ja, ibland blir det knas...
Och när jag ändå håller på, har ju typ sträckt röven och ljumsken på höger sida. Så går som ett arsle. 
 
hahaha. jaja, tur att det inte är träning idag då så att det får vila. sen är itne golvet det allra bästa på jobbet. Men jag ska få gjuta skoinlägg idag så att jag får behålla kroppen hel i förhoppningsvis några år till. hihi.
puss, sandrisen
Till top