Sandra Lindholm

Tillbaka på fokusering på mig själv

Min vardag Permalink0
Eftersom jag har varit sjuk tillochfrån med allt från hosta till svinkoppor. Yes, jag har haft svinkoppor som snart inte visar spår på att ha existerat. Så har träningen inte varit kontinuerlig även fast jag spelat match eller tränat innebandy då och då. jag som älskar att ha människor runt mig och älskar att lyfta andra, behöver även jag egentid i gymmet där fokus bara är på mig. Lyssna på stenhård musik och bara pumpa muskler till den maxnivån jag är på just nu...

1 månad och 1 dag sen var det jag var i gymmet. Då förstår ni att allt skit jag haft i kroppen plus 1 veckas semester har varit väldigt jobbigt att dras med. Har gett mig fan på att klara det här. Tagit ännu mer hjälp för att få koll på maten jag stoppar i mig.
 Men tillbaka till gymmet, Jennifer och jag. Maxade varenda övning och ökade i vikt i allt jag gjorde. Det var ett jävligt skönt cred efter skiten jag fått utstått, för ja, jag mår/har mått väldigt dåligt över att jag inte får träna. Att jag hela tiden går bakåt medan alla andra går framåt, så det var ett styrkebesked. Så nu hoppas jag att få vara stabil så att jag kan bli starkare och slankare :)


Puss, sandrisen
Till top