Sandra Lindholm

lång och skön

Min vardag Permalink0
oh herregud. Haha, tänkte skriva julen, men helgen har varit så himla lång men ändå inte. Har haft att göra hela tiden.
 
I fredags åkte jag ut till mormor och morfar och testade klänning till julafton/nyår. mormfar fick vara mina provdocka, hyr ut honom om det är någon som är i behov, hihi! bästa niii! Senare på kvällen kom det spontant över tjejer till mig, vi kollade på handboll och drack som slutade på dans ute.
 
 
 
lördagen bestod av innebandy i eriksdalshallen. Djurgården borta, resultatet var väl inte det bästa. Men vi hade en riktigt mysig stund på en pizzeria med mat och julklappsutdelning. Fick ett fint halsband av minisis, och ett fint rim. Däckade ganska skönt med smink och kläder på mig hemma hos mamma och pappa i min säng där. hehe.
 
söndagen var en heldag med bella, marcus och hundarna. Vi startade dagen med en prommis där bella och ice fick leka av sig medan jag och dixa gick och myste. Följdes upp av gym ben och mage. Och sen ännu mer gång i erikslund. Sista shoppingen, fast jag är inte helt klar, ska fixa det sista idag :) avslutade med julskinkemackor :D
 
 
Lång och skön helg! tack för det :)
 
puss, sandrisen
Till top