Sandra Lindholm

tack alla

Min vardag Permalink0
fredag fredag fredag. Äntligen är du här.
 
Inatt har jag sovit hela natten på väldigt länge. Men jag känner mig ändå inte utvilad. Känner hela tiden den här inre stressen, över allt, över situationen. Det går över. Snart hoppas jag iaf.. Huvudvärken har smygit sig in under dagen men den ska inte få förstöra iaf, jag ska orka :)
 
Igår sprang jag. Eller sprang var väl att ta i. Men jag var hos sjukgymnasten och sen på träningen skulle jag göra ett försök att jogga. Löpträning. Gick det bra? njaaae, jag kommer framåt, det gör jag. MEn det gör så förbaskat jävla ont i ljumsken att det känns som att den ska gå av. Inte trevligt alls.... Vettefan vad jag ska ta mig till alltså. stressssssssss :(
 
Snart är det jul, det är det som är positivt just nu. Min familj och mina fina vänner. Vet inte hur jag skulle överleva utan dem. Där jag hämtar min energi från just nu, även fast jag bara ger dem skit. jag lovar att det vänder snart, tack för att ni håller ut 
 
puss, sandrisen
Till top