Sandra Lindholm

Effektiv onsdag

Min vardag Permalink0
Idag har jag tamefan hunnit med mycket. Vaknade 2 minuter innan tvättningstiden började, rusa ner för trappan och slängde in svarta som alltid är den största högen och som alltid tar längst tid att torka. (Träningsbyxor, träningströjor, overaller, allt är i svart, hehe!) lyckades somna om 40 minuter och när klockan ringde igen så tror jag aldrig att jag legat så skönt någon gång i en säng. Allt var perfekt, kuddarna, täckena, värmen. Det tog emot att gå upp och slänga in en ny tvätt. 

Mellan andra och tredje tvätten hann jag köra intervallpasset som vi ska köra i laget. 400m*3 , 300m*3 , 200m*3, 100m*3 . Waaah, vad slut jag var och fan vad det är så mycket lättare att träna med andra som ger en extra energi. Mellan tredje och fjärde tvätten hann jag åka och träffa pappa och tvätta bilen, sen var det hem och slänga i sig mat för nu sitter jag i gärtuna och ska kolla fötterna för fotinlägg till jobbet. Effektiv onsdag, det gillar jag!

Puss, sandrisen
Till top