Sandra Lindholm

Fortsätta simma

Min vardag Permalink0
Jag tror på ödet. det som händer nu vill jag inte tro på. Jag gör allt jag kan för att komma i form, jag äter rätt, tränar rätt och tänker rätt. Men det är något som inte vill att jag ska lyckas. Att hela tiden få börja om från ruta 1, tappa modet och tron. Fan. Alltid när jag är påväg upp så är det något som händer. 

Ja, det här är jätte töntigt. Jag har fått skavsår, 1 vattenblåsa på vardera fot. På högra foten har det mynnat ut i en infektion. Svullnad och rödhet. Vilket gör att jag inte får på mig skor och kan gå ordentligt. Jag kan inte springa och inte jobba. Ja, jag kan träna överkroppen men det är benen som behöver träning. VARFÖR alltid jag? Jag gör allt för att vara en god människa, en bra träningsatlet. Men något vill inte.


Jag tänker inte ge upp, men det är så jävla tråkigt att man aldrig kan få en riktigt ärlig chans att göra något bra. Det är fan alltid något och jag hatar det. Ingenting jag valt, men jag har valt att aldrig ge upp! Så nu ska jag vila ut det här och sen ska jag fortsätta min resa till att bli bäst!!!!



Till top