Sandra Lindholm

hög på livet

Min vardag Permalink0
 
Trötta krigare. Äntligen skadefria båda två(okej, har fortfarande liiite skavsår), äntligen samma skift. Vi har ökat taktenEn vecka till innebandyträning, ja riktigt innebandy med klubba. wowowow! Så det blev det där jävla intervallpasset igår. Hon sprang på löparbana, jag på gräsmattan. Aldrig mot varandra utan vi löser av varandra. Man tävlar bara mot sig själv. Vi lyfter varandra, vi sänker inte varandra för att den andra springer lite fortare än den andra. Vi ska framåt på vårt eget sätt. Det är det som är så skönt. Jag får tänka på mig själv, medan jag får lyfta någon annan och hon samma sak. Idag ska vi köra överkropp, för jag kan knappt gå pga träningsvärk. Ja, beviset på att det finns mycket muskler kvar att bygga. Köttar nu och välkomnar innebandyn nästa vecka. Nu är jag hög på livet igen, tack!
 
puss, sandrisen
Till top