Sandra Lindholm

kidsen

Min vardag Permalink0
Ni anar inte hur slut jag är. Efter gårdagens benpass så trodde jag inte att jag skulle komma ur sängen imorse, vilket jag faktiskt gjorde. Var kaxig som tusan, men nu är jag inte så kaxig längre. NU är det fruktansvärt, jag kan inte sätta mig ner på en stol knappt. Står hellre upp och nuddar någon mina muskler så skriker jag. Och körde ett rygg/bröst/axel pass idag, jag har ingen kräm i överkroppen heller, det är ju pinsamt.  Så imorgon när jag vaknar tänker jag inte vara så kaxig, för då kommer jag väl garanterat inte komma ur sängen när det bara blir värre och värre nu och 2 dagar efter är träningsvärken som värst. mama miaaaaaa. Men imorgon, hur jag än känner mig ska jag fixa intervallpasset som man ska göra med laget, så mellan tvättiderna ska jag upp och springa samt springa ärenden & städa. MOT TUFFARE OCH STARKARE TIDER!!!!!
 
Idag var 4 stycken från Telge på scanias sommarskola och berättade om oss, vårt lag och fick svara på frågor. Sen fick vi skriva autografer på papper, tröjorna och muggar. Ni kan ju gissa hur nöjd jag var att använda armarna, hehe. Men gosigt var det med ungarna, älskar kids. Mer hann jag inte idag. 
puss, sandrisen
 
Till top