Sandra Lindholm

träna tills du spyyyyr

Min vardag Permalink0
KAOS med bilen i helgen, dog vid rusta i tumba. Och dog sedan 3 gånger till under helgen, fick hjälp av en riktig snygging. men hem kom jag och har haft super mysigt och en lugn helg med Jessickorna. Fotboll, god mat, kvällsgott och skratt. Med laget körde vi judo, träningsvärk i armar och mageeee, och igår på kvällen umgicks jag med bella. + att jag träffade Lisa.ALLA mina bästa under 2 dagar, jippiekalej.
 
Idag körde jag ett träningspass för benen med min PT, hahaha. Fyfan, jag trodde endå att jag var stark i benen. Men jag är motbevisad, det finns mer kräm att få ur mina monsterlår och vader. Efter träningen så satt jag i bilen, men kunde inte åka hem för att jag var så utpumpad på krafter att jag mådde illa. Men hem kom jag, och in till toan sprang jag, men inte kom det något. Låg på golvet en stund men nu känns det faktiskt hyffsat bra. återkommer imorgon om jag är lika positiv då.....
 
puss, sandrisen
Till top