Sandra Lindholm

Ren träff

Min vardag Permalink0
Om helgen slutade på bästa sätt så kunde veckan inte startat sämre.

 jag har så förbaskat ont i käften. Fick en armbåge upp mot munnen på matchen igår(söndag!). Träffade ganska bra gjorde hon men fan så ont det gjorde. När jag blev tillsagd att ta det lugnt liggandes på marken så fick jag inte upp underkäken som bara låg och klickade upp&ner utan egen kontroll. Galet obehagligt eftersom jag inte kunde styra det och fick då panik igen. Till slut klickade den tillbaka och med en ispåse under bytena kunde jag köra vidare. Upptäckte sen att jag fått ett fint Jack i innerläppen och ett blåmärke som inte ser så fräscht ut.
Idag kan jag knappt äta, skratta och gäspa då jag hela tiden måste stoppa munnen från att komma över ett läge då det känns som att hela käften ska lossna. Den låser sig även och ömmar något otroligt. Mange sa att käken satt på plats som de skulle under matchen så får titta igen, annars blir det läkare för såhär kan jag inte ha. Blir rinnande mat i framtiden nu.... Jaja, det var skönt att säga det. I övrigt har dagen varit helt ok, men smärta tar över. Nya tag imorgon.

Puss, sandrisen

Till top