Sandra Lindholm

målet första halvan

Min vardag Permalink0
Jag har ingen koll på vad det är för veckodag sen nattveckan, allt flyter liksom samman. Men idag har jag "innebandy"träning så jag tror väl att det är torsdag idag. Det betyder ju alltså att det är fredag imorgon, WIIIIIE! Haha, veckorna går så satans fort och det är snart julafton, älskar julafton. men till en helt annan sak, haha.
 
Har bestämt mig att från och med januari till juni(typ) så ska jag satsa stenhårt på att tajta till kroppen. Har gått in halvhjärtat och då funkar inte grejer som det ska. Sen hoppas jag ju på att vara fullt frisk i kroppen och få kunna utöva allt som går att utöva i träningsform. Så jag känner verkligen att då ska jag lägga ner tid, kraft, pengar och energi på det. För jag vill verkligen inte se ut såhär, och jag vet själv att jag kan göra något åt det. Jag har varit alldeles för lat och deprimerad för att mäkta med det och mig själv. Men jag har ett mål iaf och jag vet att jag kan nå det, så då jävlar :D
 
 puss, sandrisen
Till top