Sandra Lindholm

Min kuliga helg

Min vardag Permalink0
måndag igen och helgen har varit lika bra som helger brukar vara, fantastiskt! Kommer typ aldrig ihåg på rak arm vad jag har gjort(det är ju en annan femma!) Men jag vet att jag har haft kul i helgerna. OKej, förra söndagen var hemsk, men den här helgen har varit fin. hm.
 
Jo, i fredags, då var jag på bio och såg GONE GIRL med fritjoff ♥ En film på 2½ timme som vi inte trodde att vi skulle överleva, men fysatan vad den var bra. Handlar om ett gift par som firar 5 år som gifta men frugan försvinner på bröllopsdagen och en undersökning startar där misstankarna leder till mannen. Ja, kan inte berätta så mycket mer. SE DEN! Dock kan jag berätta att jag itne kommer vilja flytta ihop med någon i framtiden, haha..
 
I lördags så umgicks jag med Sofie och Susanne. Vi åkte till västerås och erikslund för massa shopping där vi först och främst var ute efter festoutfit för Susanne. Vi lyckades och det var så snyggt. Åt tacosbuffe, yoghurtsglass och bara hade det trevligt.Sen åkte vi vidare till åkers ishockeyhall och kollade på veteraner som spelade, min morbror bland annat. och efter det så var det lite alkohol och dansa med sofie och tessan.
 
Söndagen bestod av kalas och hockey i åker. Skön helg.
 
puss, sandrisen
Till top