Sandra Lindholm

orka

Min vardag Permalink0
Bröt ihop igår och kom igen idag.
 
Fick besked av läkaren att inget såg fel ut på röntgenbilderna som befarat. Och jag fick då höra att jag har en muskelbristning i höftböjaren och jag kommer få rehaba i kanske flera månader till. Igår var jag nära på att ge upp, jag kände inte för att åka till träningen utan bara för att vara hemma och gråta, vilket jag gjorde innan träningen.... Det är så surt, bålträning och tejpning är det som jag får köra på. och hålla ut, inte ge upp som läkaren sa, lätt att säga :/
 Men idag har jag kört 2 pass, gav mig fan på att köra ordentligt så att det inte tar flera månader för mig att vara tillbaka på plan. Jag får och klarar av att köra allting utom snabba promenader och löpning. Så körde ett styrkepass för rygg/mage/armar med bella och fortsatte med cykel och mer styrka på innebandyträning.
 
orka sandra.
Till top