Sandra Lindholm

är det konstigt om man vill ha helg hela tiden?

Min vardag Permalink0
Natt natt & natt. Är lite trötter faktiskt men jag sov inte alls bra inatt så det har ju sin orsak. Hoppas på att sova som en prinsessa när jag får lägga mig i sängen imorgonbitti. Behövs verkligen, sova utan störmoment, sätter ju på flygplansläge så att ingenting kan störa mig. Haha, tvn är på och det är rätt så ljust och väldigt varmt med mina täcken. perfekt, och precis som jag vill ha det. Älskar verkligen min säng, den är så perfekt. Önskade bara att jag inte behöver sova ensam hela tiden, men det kommer väl det med ;)
 
Idag(igår, haha) startade jag med frukost på sängen, havregrynsgröt och knäckebröd. Funderar starkt på att göra samma sak imorgon, men hallååååå. Någon ska ju servera mig :o ;D imorgon ska jag dock iväg och passa en tid, så blir inget långdraget uppvaknande imorgon.. Ska till stockholm med sofie och fixa maskeraddräkt, längtar så mycket till helg!!!!!!!! :D'
 
puss, sandrisen
Till top